Ми дбаємо про те, щоб ваша взаємодія з нами була безтурботною та задовільною. Відповідно до “Закону про захист прав споживачів”, у вас є повні права на повернення товару або гарантійний ремонт.

Гарантія: що вам важливо знати?

Умови, за яких можна розраховувати на гарантійне обслуговування:

  1. Використовуйте пристрій відповідно до його призначення з моменту покупки та протягом усього гарантійного строку.
  2. Не намагайтеся самостійно усунути несправності.
  3. Зберігайте документ, що підтверджує покупку, щоб ми могли підтвердити гарантійні умови.
  4. У разі потреби надайте продукт в оригінальній упаковці та повній комплектації.

Коли гарантійний ремонт може бути відмовлено?

Гарантійний ремонт може бути відхилений у разі:

  1. Механічні пошкодження.
  2. Слідів самостійного ремонту або модернізації обладнання.
  3. Використання в місцях з активною електромагнітною обстановкою.
  4. Використання з несумісними комплектуючими.

Як оформити запит на ремонт, обмін чи повернення?

Перш ніж звертатися до нас підготуйте:

  • чек або накладну;
  • гарантійний талон;
  • контактний номер телефону або e-mail.

Обмін та повернення товару

Відповідно до “Закону про захист прав споживачів”, у вас є право повернути товар протягом 14 робочих днів:

  1. Якщо товар не використовувався.
  2. Комплектація та упаковка збережені.
  3. Заводське маркування, гарантійні пломби, ярлики та товарний вигляд в ідеальному стані.

Умови повернення коштів

У разі неможливості використання товару гроші повернуться вам протягом 3 робочих днів. Якщо потрібна експертиза – до 14 робочих днів, з урахуванням її проведення та опрацювання банківського платежу.